onsdag 9 mars 2011

Vårstädning

..har jag börjat med så smått.. Först ut var köket, halva är nu ordentligt städat.. Satte in hyllor i "fönsterskåpet" så alla vaser och ljushållar får en  bra plats..


Imorgon städar jag vidare. Sen ska jag sy ett par gardiner till toan också för idag målade jag fönsterlisterna. Så imorgon kan inte grannarna se oss längre ifall de ny då brukar kolla när vi sitter på toan..haha..Vet inte vem som är mest koko isåfall, jag som inte stör mig på insyn eller om det finns någon som tycker om att se på när toa besök utförs..

Kramar från mig..

2 kommentarer:

  1. Vilken växel har du lagt i!!!?
    Det blir mycket nytt att titta på, på fredag när jag dyker upp vid 16-tiden!! Jag är p. :-)

    SvaraRadera
  2. Du får jätte gärna komma till oss o vårstäda oxå om du vill...Hur blir man egentligen av med byggdam :S

    Hur är det med sjuklingen...

    SvaraRadera