onsdag 23 mars 2011

Oj vad det sys här hemma!

Vimplarna till lilla Vera är klara, ska bara sy dit vitt band..

tyget "Tilda" från Panduro..

På lördag är det namngivningsfest för henne, det blir ett stort gäng som kommer och firar henne.. vi kör på öppethus annars blir det lite väl mycket folk i detta lilla hus samtidigt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum.. Men innan det är dags för ett födelsedagskalas här hemma, för imorgon fyller våran stora pojke 7ÅR.. Hur fort rusar tiden iväg??
Nähä nu måste här röjas, städhjälp i form av Jennie kommer strax..Den gravida som dyker upp såsmåningom får väl underhålla oss med skönsång:)..

Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. Va mysigt me namnfest. Det hade vi me för våra flickor.
    Oj, har du sytt dom?! Gu va fina och vad mkt jobb...
    Önskar jag kunde sy...men kan inte. Men tänkte jag skulle lära mig för jag har köpt tyg från Johans jobb. Dit borde du ta dig, du som kan sy så fint.

    SvaraRadera