söndag 13 mars 2011

Facebook har fått ett syfte..

Ja äntligen finns det någon mening med fb förutom att lägga upp en massa statusar.. Det har nämligen startat en loppisgrupp då medlemmar på fb som bor i samma närområde kan få vara med i.. Ett mycket bra intiativ tycker jag, så nu håller jag på och målar ett köp som jag gjorde via fb..

Ett vanligt klädskåp från Ikea
Handtagen ska ersättas med knoppar från Indiska..

Jag & Thomas ska ha skåpet sålänge, sen får killarna det..

Denna färg är suverän..

Måla först med grundfärg samma märke och sen på med täckfärg.. Det bästa är att man kan måla inomhus utan att alla ska hamna i ett komatillstånd och att barnen ska få men för livet..
Innedörrarna kommer få bli lite tapetserade..tack för idén Malin.. Har lite tapet kvar från köket och den är ju såå fin..

Hade en kollega här hemma igår som kollade på min fåtölj och hon tycker att jag kan köra på själv med att renovera den.. Så det blir att börja "strippa" av den nu i veckan, fota hela tiden och sen får hon vägleda mig under arbetetsgång.. Det ska bli riktigt kul!

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar