tisdag 1 mars 2011

Jag har fyllt på mitt karma

..och det känns bra..Det är ju bättre och vara snäll direkt, har lärt mig mycket av Earl i "My name is Earl"..hehe.. Hittade en påse på gatan som innehöll inte så billigt smink, så det vara ju bara att ta påsen till affären.. Tänk om alla människor kunde göra rätt! vilken bra värld vi skulle leva i då..
Håller på med mindre viktiga saker just nu, jag kollar igenom melodifestivals bidragen. Och överlag är det  bra bidrag..Jag har dock jättesvårt för Linda Bengtzing allt är kopierat Lena PH, bara gul klänning istället och inget stativ..
Men för all del jag kan ha fel..




Två lördagar i rad från morgon till sen eftermiddag ska jag på kurs (tidig födelsedagspresent) jag ska lära mig och klä om möbler och möbelvård..Jippi!!

Trevlig tisdag!
Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar