fredag 4 mars 2011

Så nu vart det fredag

..och vi har bara gottat i oss massa god fredagsmat.. Tompas "bea" som man bara inte har till kött utan lätt skulle kunna dricka rättoch slätt, rödvin till det alltså till bean, köttet och stripsen och en massa choklad (efteråt).. Jag är tokmätt!
Ett perfekt avslut på denna vecka alltså..
Imorgon ska jag gå på min kurs, två lördagar är uppbokade för detta.. Hittade ett helt suveränt tyg idag, som blir perfekt till detta ändamål som det ska användas till.

 till vad detta tyg skall användas till avslöjas längre fram..
Kan ju bli förjävligt, men hur eller hur så kommer jag att visa slutresultatet..

Blommor..

Apropå "bea" är detta "Dea".. Lillebror jack kan inte säga Vera så det blir Dea..



Ha en supernicig helg!!
Kramar från mig..


1 kommentar:

  1. Hoppas det gått bra på kursen ida, trevlig schlagerkväll på er!!

    SvaraRadera